Administratívna prestávka na odd. nájomného každý deň 11:00 - 12:00
ELEKTRONICKÁ KOMUNIKÁCIA
ELEKTRONICKÁ KOMUNIKÁCIA
Vážení užívatelia bytov a nebytových priestorov
pripravili sme pre vás novú službu – elektronická komunikácia . V záujme rýchlej výmeny informácii medzi nami ako správcom a medzi vlastníkmi bytov Vám ponúkame možnosť zvoliť si doručovanie dokumentov elektronicky a to na základe Zmluvy o poskytovaní a výmene informácií prostredníctvom elektronických služieb.
Výhody elektronického zasielania dokumentov :
Jednoduchosť
Rýchlosť
Uchovávanie zaslaných dokumentov
Odstránenie bariéry času a vzdialenosti
Žiadne zdravotné riziko (riziko nákazy)
Šetrenie Vášho času – zásielku s dokumentmi nie je nutné prevziať na pošte.
Pozitívny vplyv na životné prostredie
V prípade, že máte záujem o elektronickú komunikáciu, doručte nám (osobne, poštou, elektronicky) vyplnenú zmluvu, ktorú nájdete na webovej stránke www.sluzbytlevice.sk v časti Na stiahnutie, alebo na tomto linku:
Po zaevidovaní Vám príde potvrdzujúci e-mail s informáciou o aktivácií služby elektronickej komunikácie. Zmluvu môžete vyplniť aj osobne na oddelení nájomného počas stránkových hodín.
Poskytovanie služby elektronickej komunikácie je bezplatné.